reklama

Pijem zdravú vodu, nápoj z vodovodu

Ministerstvo zdravotníctva na čele s Richardom Rašim na jeseň minulého roka organizovalo kampaň pod názvom „Pijem zdravú vodu, nápoj z vodovodu“. Táto kampaň pre podporu pitia pitnej vody z vodovodného kohútika trvala dva mesiace, bola zastúpená vo všetkých druhoch médií a ja ju považujem za vtipný spôsob, ako upozorniť ľudí rôznych vekových kategórií, čo je pre naše telo zdravé a potrebné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
http://www.zsvs.sk/images/layout/banner-image.png
http://www.zsvs.sk/images/layout/banner-image.png 

Často sa pristihnem pri nejakej činnosti, kedy si pohmkávam daný slogan z video spotu. A priznávam sa, keď som v televízii sledovala môj obľúbený seriál, prišla na rad reklama pod záštitou Ministerstva zdravotníctva SR, nevzala som ovládanie do ruky a neprepla som na iný program tak, ako to máme všetci vo zvyku. Proste som si modrú reklamu obľúbila. A môžem čestne prehlásiť, že i vďaka nej som prišla k myšlienke, čo by sa stalo, keby si denne odpustím aspoň dva poháre sladkého nezdravého nápoja a miesto neho vypijem starú dobrú vodu z kohútika?Tak sa i stalo. Viete, kam som v mojich pohnútkach, že aspoň týmto spôsobom si denne odpustím niekoľko lyžíc cukru v tekutej formu prišla? Dnes denne vypijem dva, niekedy až tri litre pitnej vody.Rada by som Vás upozornila na nasledujúce skutočnosti, z ktorých som o mnohých z nich nemala ani tušenia a sú pre mňa varovným signálom do budúcnosti. Voda tvorí až ⅔ ľudského tela. Je pre človeka dôležitejšia, ako jedlo. Ako príklad uvediem, že človek môže bez jedla prežiť 50 – 60 dní, o bez vody iba 5 – 10 dní.Vo svete nemá asi miliarda ľudí prístup k zdravotne bezzávadnej pitnej vode a bez nej sú odsúdení na chudobu a trpia mnohými chorobami. Preto by sa ľudia mali zamyslieť nad plytvaním a znečisťovaním pitnej vody a tiež by si mali uvedomiť, že voda riadi náš život.Najmä v horúčavách, ktoré zasiahli naše podnebie v poslednom období je treba zväčšiť záujem o to, koľko a akej tekutiny denne vypijeme a nepochybne je jedným z najlepších spôsobov osvieženia sa nápoj z vodovodu .

Denisa Vladovičová

Denisa Vladovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študentka, ktorá sa veľmi rada vzdeláva a napreduje vo svojich názoroch a tiež človek, ktorý už od detstva sníva o tom, čo by ho napĺňalo a zároveň i bavilo. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu